CURS 17/18

CURS 16/17

Made with Padlet

ENTRENANT EL CROS ESCOLAR

El diumenge 13 de novembre es realitzarà el cros escolar a Sallent. Els nostres alumnes s’estan preparant…

JUGUEM AMB LES CASTANYES

Ara que s’acosta la castanyada, aprofitem a l’àrea d’educació física de treballar diferents habilitats  i realitzar diferents jocs motrius amb les castanyes.

A continuació, teniu una petit mostra.

Aprenent a sentir el cos amb 1r

En la majoria de sessions d’educació física, a l’inici i al final de les sessions fem alguna activitat de posada a punt del cos, de relaxació i de prendre consciència de com estem i com ens sentim (nerviosos, tranquils, atabalats, cansats,  contents…). A continuació, podeu veure una mostra d’una activitat que vam portar a terme:

1.Ens fem un massatge a l’esquena per parelles.

2.Ens relaxem un estirat al damunt de la panxa del company/a sentint la seva respiració .

3.Donem les gràcies al nostre company/a i li fem una abraçada.

pixlr-1

CURS 15/16

CICLE SUPERIOR

A continuació podreu veure fotos de totes les activitats que hem dut a terme a les hores d’Educació Física durant tot el curs.

CICLE MITJÀ

A cicle mitjà també hem fet un munt d’activitats !!!!! Mireu mireu….

CICLE INICIAL

Mostra d’activitats que hem fet d’Educació Física durant tot el curs.

Treballant l’aeròbic a CI

Aquest segon trimestre des de l’àrea d’educació física hem estat treballant la unitat didàctica d’aeròbic. A continuació, teniu un petit vídeo dels passos bàsics que hem après.

[/content_box][/content_boxes]

Juguem amb castanyes a la classe d’Educació Física on PhotoPeach